Hymn

ENGLISH LYRICS:  I Need Thee every hour

Leave me not, neither forsake me O God of my salvation. Ps. 27:9
1.  I Need Thee every hour,
    Most gracious Lord;
    No tender voice like Thine
    Can peace afford.

    I need Thee, O I need Thee,
    Every hour I need Thee;
    O bless me now, my Saviour;
    I come to Thee.

2. I need Thee every hour;
    Stay Thou near by;
    Temptations lose their pow'r
    When Thou art nigh.

3. I need Thee every hour,
    In joy or pain;
    Come quickly and abide,
    Or life is vain.

4. I need Thee every hour;
    Teach me Thy will,
    And Thy rich promises
    In me fulfil.

5. I need Thee every hour,
    Most Holy One;
    O make me Thine indeed,
    Thou blessed Son.

Amen.

YORUBA LYRICS: Mo nfe O n’gbagbogbo

Ma fi mi sile, beni ki o mase ko mi, Olorun igbala mi. OD. 27:9

1. Mo nfe O n’gbagbogbo,
   'Wo Olore;
   K’o s’ohun bi Tire
   T’yo m’alafia wa

Mo nfe O, A! mo nfe O. 
Ni wakati gbogbo; 
Bukun mi, Olugbala! 
Mo wa s’odo Re. 

2. Mo nfe O n’gbagbogbo;
   Duro ti mi;
   Idanwo ko n’ipa
   B’o wa n’tosi.

3. Mo nfe O n'gbagbogbo
   L’ayo, n’ise,
   Yara wa ba mi gbe,
   Asan l’aye.

4. Mo nfe O n’gbagbogbo:
   Ko mi n’ife Re
   Mu ileri Re se,
   Si mi l’ara.

5. Mo nfe O n’gbagbogbo,
   Eni Mimo,
   Se mi n’Tire toto
   Omo ‘bukun!
Amin.

Composed by Annie Hawkes